Aktuelt

CORONA STATUS PR. 3.AUGUST FOR VÅR KLINIKK!

AVBESTILL TIMEN DIN OM DU ER INFEKSJONSSYK ELLER HAR HATT KONTAKT MED MULIG CORONASMITTE. ER DU USIKKER, TA KONTAKT DAGEN FØR EVT VIA MAIL, SÅ VURDERER VI OM DU KAN KOMME.

OM PASIENT/LEDSAGER HAR FERIERT UTENFOR NORGE SISTE 14 DAGER FØR TIMEAVTALE MÅ VI FØRST KOMMUNISERE PR.MAIL ELLER TLF. FOR Å AVGJØRE OM TIMEN SKAL UTSETTES ELLER TAS PR. TLF

OM DU IKKE KAN KOMME TIL AVTALT TIME, AV SMITTEVERNHENSYN, TILBYR VI TELEFONKONSULTASJON.

VI HAR REDUSERT VÅR AKTIVITET INNEN DIVERSE TESTING, AV HENSYN TIL SMITTEVERN.

FOR Å INNFRI REGLER FOR SMITTEVERN OG DISTANSERING KAN HVER PASIENT KUN HA FØLGE AV EN PÅRØRENDE.

Tilleggsinformasjon om priser.

29. oktober 2019 kl. 10:27

Vi forholder oss til HELFO/Dnlf sine regler for pris på våre tjenester: oversikt henger godt synlig i våre lokaler.

I tillegg gjelder:

Kort attest med standard tekst kr. 85.

Lengre attester faktureres etter medgått tid og kan variere mellom 250-400 kroner.

Medikamenter som ikke naturlig hører til spesielle prosedyrer beregnes etter aktuelle kostnader.

OBS: Pas. som kommer for EKSTRA spirometri eller blodprøver.

10. november 2018 kl. 19:19

Av hensyn til personalets oppgaver med bl.a. kalibrering av maskiner som foregår fra kl. 08, kan vi ikke ta i mot pasienter som kommer ekstra og uten avtale for spirometri og evt. blodprøver før kl. 08.30.

LENKE TIL VÅRE PASIENTER FOR INFORMASJON OM PERSONVERN I HENHOLD TIL GDPR

22. oktober 2018 kl. 17:57

VI SKIFTER NAVN PÅ VÅR KLINIKK.

8. november 2016 kl. 17:07

Vi har skiftet navn tilbake til BARNEALLERGIKLINIKKEN, slik det var frem til 2010.

Våre leger er spesialutdannet i allergirelaterte problemstillinger. Vi tar kun i mot pasienter der henvisende lege mistenker eksem, allergi/intoleranse, astma/lungesykdommer, økt infeksjonstilbøyelighet i luftveier, elveblest og uklare magesymptomer med spm. om allergi, intoleranse eller refluks.

Besøks- og postadresse.

18. mai 2015 kl. 11:14

Sørkedalsveien 90 B

0377 OSLO

Reseptfornyelse

13. august 2011 kl. 21:18

Fastlegene mottar epikriser/rapporter fra alle konsultasjoner hos oss.  De vil derfor også kunne hjelpe med nødvendige resepter.

Nye pasienter

11. mai 2011 kl. 10:09

Alle nye pasienter må ha henvisning fra fastlege. Denne henvisningen må sendes oss.  Når den er vurdert, vil man få tilbud om time pr. post eller telefon.

Vennligst oppgi tlf. nummer og foreldrenes navn.

Betaling

18. juni 2010 kl. 09:29

Egenandelsbeløp for pasienter over 16 år:  kr 375,-

Blodprøver for pasienter over 16 år:  kr 55,-

Alle pasienter som blåser lungetest/spirometri, betaler en egenandel på kr 95,- slik reglene er fra HELFO (gjelder også de under 16 år).

Vaksinepasienter betaler også en egenandel på kr 95,- som inkluderer lungetest/spirometri.

Avbestilling må skje senest én virkedag før konsultasjonen. Dette gjelder også vaksinepasienter.

Dersom man ikke møter til kontrolltime, førstegangskonsultasjon eller vaksinetime, faktureres et beløp tilsvarende egenandel og faktureringsgebyr.